68 Haji Lane
Singapore 189261

(open in Google Maps)

Wednesday:
11:30am - 09:30pm

Thursday:
11:30am - 09:30pm

Friday:
11:30am - 09:30pm

Saturday:
11:30am - 09:30pm

Sunday:
11:30am - 09:30pm

Monday:
11:30am - 09:30pm

Tuesday:
11:30am - 09:30pm

View Address & Details
Managing this business?
Use our tools to maintain your business info and view analytics to reach more customers.
Claim your page now for FREE

Shop vouchers

Enjoy dining without burning a hole in your pocket, no membership required

Reviews

From the Burpple community

🎂 Black Sesame Mochi Cake
📍NestCha (@nestcha.sg)
📌 Haji Lane
💰 $9.90

NestCha finally added black sesame to their desserts!!!! Black sesame lovers aint gon be disappointed cuz this cake is nutty and full of that black sesame goodness. The cake is a little tougher cuz they baked black sesame into it, but still nice. The mochi coild have been spread out better, but generally a nice box cake.

⭐ Rating: 8.7/10
🤑 worth the price: ye
🦖 would I buy again: ye
💍 would I marry: ye

2 Likes

🎂 Yam Chicken Floss Mochi Cake
📍NestCha (@nestcha.sg)
📌 Haji Lane
💰 $9.90

NestCha has been one of my fav stores since they opened in Chinatown Point, so its cool to see them expand to a bigger space in Haji Lane! I tried this Yam Chicken Floss Mochi Cake last time when it was packed in a circular container, this time they've really improved the presentation and put it in a box.

The cake is quite spongey and soft, the yam cream tastes natural and not too sweet. Ofc as a slut for floss, I love the floss tho I wish there could have been more. The mochi is put on top of the cake, wish it could have been layered a little better for better dispersion across the cake.

So tasty and def one of my fav snacks.

⭐ Rating: 8.8/10
🤑 worth the price: sure
🦖 would I buy again: ye
💍 would I marry: ye

1 Like

Was really excited to try the PAPAYA PEACH GUM BIRD’S NEST ($12.90) because BIRD’S NEST⁉️ but I couldn’t taste it at all due to the milky nature of the drink…literal daylight robbery💀💀 I much preferred the PINEAPPLE PHOENIX TEA ($5.90) which was super refreshing & not too sweet🍍🍵 Would return for this!

We also couldn’t resist trying a couple of cakes because they looked so pretty. Though the cakes were too dense, we thoroughly enjoyed the earthy cream on the SEA SALT CARAMEL CHESTNUT CAKE ($10.90) & salty soya cream on the SEA SALT SOYA MACHI CAKE ($9.90) 🍡🍰

1 Like

The cake for this is kinda springy in a way? Lightly sweet but I'd prefer if it was softer. The yam filling is nice, it tastes quite natural and isnt too sweet. Plus the amount that is inside is quite substantial too. The seaweed floss was definitely my fav!! The texture was soft yet a little bit crunchy for the bigger parts, and it was soso fragrant and yummy. Unfortunately I found that the taste of the yam and cake drowned out the floss a bit so I would have preferred if there was morreeee floss.

Really good but for $3.90 I dont think I'd get it again. Still glad that I tried it tho!

⭐ Rating: 9/10 golden chickens
🤑 worth the price: eh
🦖 would I buy again: idts
💍 would I marry: yes

This is SO EXPENSIVEEEE it's served in a cup at least, the other cake flavours are served in really tiny little boxes at the same price 😵 but ugh you cant put chicken floss, mochi AND yam in a cake and expect me NOT to buy it PLS

So the amount of cake in this is actually like 10% of the cup lol. The cake is kinda springy and spongey? Hard to describe the texture but yeah not a lot of cake. Majority of the cake consists of cream and yam. Normally i don't like cream but this cream is really nice! It's light and sweet and actually really good. And the yam tastes quite natural, not very sweet too.

Realllly liked the mochi, it's sticky and chewy and goes so well with everything. Petition to put mochi in everything pls 😩 unfortunately my favourite element of this, the floss, is sooooo little. It only makes up like 5% of the whole thing such that I could barely taste it :( would love if there was much more floss! Cuz Nestcha's floss is really fragrant and delicious. Heck i wouldn't mind if half of the cup was just floss 😛

Quite worth the try, this is yummy but yeah could be better with more floss and actual cake. Would repurchase if these elements were changed, but glad I tried it anyway!

⭐ Rating: 8.7/10 yam cups
🤑 worth the price: eh
🦖 would I buy again: probably not
💍 would I marry: sure

Nice rich chestnut cream but cake was a little too dry imo.

ADVERTISE WITH US